Uppdatering


      Jessica & tjejerna:-)

Hej!
Som lovat så kommer det lite uppdatering idag:-). Jessica med tjejer kom ju i tisdags och sov kvar till igår. Vi hade det jättetrevligt tillsammans. Dom kom vid lunchtid så vi åt lite hemma här tillsammans. Sen hämtade jag Gabriel på dagis. Han och Lova fann varann direkt:-). Dom lekte allt möjligt tillsammans, men extra roligt hade dom med våra katter. Tur dom är så snälla så dom går med på det:-). Jag och Jessica vi satt i soffan med småtjejerna och ammade/pratade och (jag) drack kaffe om vartannat. Jessica dricker dock inte såna vuxendrycker, men hon växer väl till sig nån gång hon med:-). 

                  Klickbara!
   
  Jag & Vilda      Dom här lekarna vet jag inte vad dom heter:-)

Tiden gick så fort och helt plötsligt var det e.m och dags för mat IGEN! Pizza, föreslog jag och det godkänndes av alla berörda:-).
Gabriel och Lova hann sen leka ett tag till innan det var dags för kvällsmat och hopp i säng. Vuxentid är heligt för mig på kvällen, därför gör jag kväller med Gabriel senast 20.00 i veckorna. Dessutom går vi upp 07.00 på morgnarna för att hinna till dagis till 09.00. Så sömnen behövs för honom! Jag hann ta lite mysbilder på barnen i sängen på kvällen:-).
                                              (Klickbara!)
                         
                        Gabriel & Greta            Lova & Vilda

Jag och Jessica vi slog sen ner våra rumpor i soffan på nedre våningen för lite vuxenprat. Småtjejerna var med ett tag, men även dom slumrade sen in för natten. Så vi fick lite tid helt för oss själva. Klockan hann bli 00.30 innan vi tyckte att vi kanske skulle göra kväller vi med:-). Så det gjorde vi.

Dagen efter (igår) var vi sen rätt trötta efter en sen kväll, men det var det värt! Eller hur Jessica?!
Förresten, hämtade ut dom nya (REN) hudprodukterna igår. Testade dom igår kväll första gången. Väldigt fräscha och med en doft som man riktigt känner att det endast är innehåll från naturen:-) Inga tillsatser med parfym och grejer. Så jag är nöjd med första intrycket. Är dom sen bra i längden så kommer jag fortsätta med dom.

Just nu så inväntar jag en servicekille från Electrolux Husqvarna, som ska kolla vår tvättmaskin. Den började före en massa oväsen häromdagen så jag ringde till dom. Är lite irriterad då maskinen är ca 1 år gammal! Ska väl knappast strula redan, kan man tycka. Men vi har haft mycket strul med vår kyl också. Även den är från Electrolux Husqvarna. Fem gånger har dom varit hem till oss för att fixa kolsyrevatten funktionen som finns i kylen! Så jag vet inte om jag är så imponerad av märket. Eller kanske det är vi som haft otur bara?!
Hoppas dom fixar tvättmaskinen nu bara. För tvättkorgen växer för var dag!

hoppas ni får en skön dag♥

/Kram Frida




 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga bilder, ni verkar ha haft det supermysigt!!



Tycker mig kunna se på bilderna att Greta har vuxit en hel del! Spännande att ses på måndag.



Ta hand om er, kram.

2010-01-28 @ 18:43:40
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jaaa det var en kanonkväll, jag hoppas vi gör om det snart igen!! Och nån gång kanske karlarna även kan få vara med ;-).



Fina bilder det blev på våra underbara ungar!



Kraam i massor!

2010-01-28 @ 18:57:04
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0