Sentimental (uppdaterad med nya bilder)

Hej på er!

Jag har haft några hektiska dagar igen! Har därför varken orkat eller haft lust att uppdatera här. Men nu tar jag en liten snabbsväng in här för att säga hej:-). Hoppas ni haft det bra!
Min kusin Pernilla, var förbi här igår innan vi tillsammans åkte vidare på min brors flickors kalas. Hon hade med sig min förlossningsfilm + bilder på Greta. Har inte sett den förrens nu. 

Oj, vilken känsla att se den! Magisk, intensiv, smärtfull och alldeles underbar! En vacker välskapt liten flicka kommer till världen:-). Det är Pernilla själv (www.rydoff.blogg.se) som filmat förlossningen. Hon hann precis fram och fångade ögonblicket innan det var "klart". Det känns som igår. Allt går så fort. Livet är som en dröm. En liten Greta som redan hunnit bli 4 månader (i veckan som kommer). Kan liksom inte få nog. Jag måsta suga i mig. Vill känna mig "mätt" för ett tag, sen kan det rulla på igen. Fattar ni?! Livet går fort. För fort ibland! Igår är hela tiden ett minne blott.

Ja, att se min förlossningsfilm har gjort mig lite sentimental. Man blir påmind om det som nyligen var.
Sen kan man ju också vända på det och se hur mycket som komma skall... Framtiden. Vad kommer den med? Många bra saker hoppas jag såklart:-).
Men när man känner såhär så tror jag att det är viktigt att stanna upp och tänka. Känna efter. Insupa det man vill ha mer av just nu. Njuta av ögonblicket. Vara HÄR och NU....i ögonblicket. Vi behöver alla trycka på paus ibland:-)

God natt på er♥

/Kram Frida

   
                                     Klickbara bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0