Det måsta vara värmen...

För fröken Greta sussar så sött än här hemma. Vet knappt vad jag ska ta mig an och börja med fast det finns massor att göra. Konstigt det där....

Tack för era kommentarer hittills ang. husköpet. Jag tar verkligen till mig dom och funderar fram och tillbaka. Ni har så rätt i det ni skriver. Huset kan man alltid ändra med tid och plånbok. Men läget är ju rätt kört att ändra på. Jag tror att vi (jag & Fredde) ialla fall kommit fram till att det får bli summan på huset som får avgöra om det blir en flytt eller inte. Kan vara skönt att känna att det som blir, det blir eller inte. Då är det nog en mening med det, när man inte påverkar allt för mycket själv på resultatet.

Nej, nu får det nog bli lite frulle ialla fall!

Kram på er kära läsare♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är så kloka så jag är säker på att vilket hus det än blir, kommer det bli kanonbra! Jag ser fram emot att höra mer om det! =)



Vad sägs om en dejt på måndag? Kanske kan luncha på Karlfeldtsgården?



Kram

2010-07-16 @ 10:41:59
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0