Kotten har fått ett hem:-)



Kotten fick i morse sin frukost sen bar det iväg till Fagersta för att möta upp dom nya "föräldrarna" jag skrev om igår. Vår lilla vän har alltså idag fått ett nytt hem hos en familj i Grängesberg:-)
Jag är så glad att det gick att ordna! Man har ju ett ansvar när man hittar ett djur sådär. Och för mig finns inga andra alternativ än att se till att slutet blir bra! Dom skulle genast fara hem och pyssla om den lilla, tom värmelampa fanns hos den nya familjen, som har bra vana med både stora och små kottar. Så jag gissar att den kommer trivas alldeles utmärkt där:-) Jag sa att jag nog kommer ringa dom om några veckor för att höra hur den lilla mår. Å, va sånt här ligger mig varm om hjärtat! Drömmen vore att en dag få jobba med djur.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0