Ingen riktig motivation

Nej, nån motivation till att skriva något här har inte funnits dom senaste dagarna. Kanske det beror på att jag har prioriterat så mycket annat istället. Men jag tänkte ialla fall uppdatera er litegrann om läget här på berget:

1. Gretas tänder som så väl syns en bit ner i tandköttet har fortfarande inte kommit till ytan. Vi som trodde för flera veckor sedan att de snart skulle spricka igenom, men icke. Dom kommer väl nån gång:-)

2. Grodorna i lådan mår finfint. Snart ska dom planteras ut:-). Några är redan färdiga grodor medans en annan bara har fått bakben och en tredje har alla fyra ben och svansen kvar. Ska försöka fixa nån bra bild sen.

3. Vad gäller huset vi kikat på så är det inte klart än. Det är en sista visning kvar i veckan och sen borde det börja hände grejer. Vi är spända över vad framtiden bär med sig:-)

4. Greta har flyttat in i sitt egna rum sen en vecka tillbaka ungefär. Det funkar jättebra. Sovrummen ligger så nära varann att jag hör henne ändå när hon vaknar.

5. Kameran har fortfarande inte blivit inlämnad (slarv) därav inga bilder än.

Ja, de va väl lite smått & gott ialla fall. Nu ska jag njuta av solen en stund:-)

Kram från oss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0