Oväntat besök...

Vi har haft oväntat besök här hemma på berget dom sista dagarna av min fina "moster" från Västerås. Vi har så mysigt och trevligt när vi väl ses och hon har en förmåga att sprida ett sånt lugn över mig i min hektiska småbarnsvardag, det är nästan lite magiskt men sant! Tänk va påverkad man blir på olika sätt av olika personer. Vissa människor får man energi av medans andra bara tar den av en. Och jag har faktiskt bestämt mig för att bara ha människor i min närhet som ger mig energi och inspiration. Sen hoppas jag naturligtvis att jag är en "givare" jag med:-) För det är ialla fall vad jag försöker och vill vara. En vän som ger, finns där och sprider lite glädje!

Hur som helst, tänkte bjuda er på lite bilder från Gabriels 6-års dag som ni gått miste om på sistone pga kamerastrulet ni vet. 

För övrigt så njuter jag nu av tanken att min älskade man har semester i två veckor from måndag:) Underbart att spendera dagarna tillsammans hela familjen! Kolmården är bla en grej som ska klaras av under ledigheten. Sen får vi se. Vi tänkte ta dagarna lite som dom kommer.
Vad gäller huset vi kikat på, så undrar ni säkert vad som händer. Och i mitten på nästa vecka senast ska man anmäla sitt intresse om man är intresserad av det. Det är verkligen ett smultronställe! Men mycket, mycket jobb. Och vissa, rätt omfattande grejer i besiktningsprotokollet som måste åtgärdas rätt omgående för den som köper. Så det får nog bli pengen som avgör som jag sa tidigare. Det blir som det blir.....

Kram på er!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0