Hönsmamma....jag vet:-)

Imorgon beger jag mig till våran huvudstad för att fira en släkting på hennes födelsedag. Vi ska ut på restaurang vid Djurgården. Barnen lämnar jag hemma med pappa. Och jag måste medge att det är lite motvilligt. Inte att lämna dom med pappa såklart, för han fixar det galant! Utan för att åka bort ifrån barnen. Känner mig nästan överflödig när jag inte har händerna fulla med dom:-)
Jag är visserligen hemma igen på natten, men det känns åndå tomt när jag lämnar dom en halv dag, ha, ha, ha!! Vilken hönsmamma jag är, jag vet;-).

Det blir ialla fall trevligt att komma iväg en sväng igen och äta lite god mat och bara få tänka på sig själv en liten stund.....även hönsmammor som jag behöver det för att ladda batterierna:-)

Har haft höggravid-besök här idag av käraste Catarina med tre veckor kvar till bf. Så underbart att få känna på en så härligt rund mage igen, den lilla sparkade tom på mig:-)
Vi lunchade här hemma och snackade om allt mellan himmel och jord. Sen avslutade vi våran lilla minidejt med en kaffe latte såklart.

Lycka till kära, kära vän inför kommande förlossning! Du kommer fixa det galant och allt kommer gå toppen!!
Längtar att få se/hålla den lilla, för en tjej, det tror jag det blir;-)

Nej, nu lite avslappning vid teven med min älskade♥



                                     Finaste lilla magen!                                                                        ♥Underbara♥



                                     






Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack vännen för en supermysig lunch och fika! Hamburgarna var verkligen goda och latten också! Stor kram

2010-06-05 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0