Så fick hon äntligen sin prins:-)


Daniel ♥ Victoria
(Bild från google)


Idag har jag nästintill slaviskt följt svt och kronprinsessans bröllop:-)
Jag är väl egentligen inte direkt superintresserad av kungafamiljen i vanliga fall,
men ett prinsessbröllop innebär massor med glitter, pompa & ståt! Och det älskar jag:-). Sen är ju bröllop något underbart och lite av en tjejgrej, tror jag:-). Så inte kunde jag då missa detta. 

Jag måste säga att hon var otroligt vacker i sin klänning! Stilren och väldigt elegant. Jo, bröllop kan man nästan inte få nog av! Om jag kunde så skulle jag göra en repris på vårt bröllop, för det är banne mig den häftigaste dagen (förutom när barnen kom till världen) i mitt liv! Den känslan kan man aldrig förmedla via ord, den måste upplevas:-). Precis som när man får barn! Det är verkligen något magiskt över att vandra altargången fram till sin blivande:-). Och att sen lova varandra evig kärlek tills döden skiljer en åt, det är STORT!

Hur som haver, hon fick ialla fall sin prins till sist....Precis som jag fick min:-)

Ha en skön kväll, kram på er♥






♥Våran stora dag 080808♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0