Uppdatering om allt & inget...

Ooops!

Kanske dags att uppdatera lite här nu då:-).  Helgen har varit toppen! Fredagen bestod ju bla av karnevalslopp för båda mina killar. Sen pizza på kvällen:-). Det hade dom verkligen gjort sig förtjänta av efter den löpningen. Det var väl egentligen värre med mig eftersom jag bara stod och heja på:-). Men va tusan, pizza är ju så gott!

Lördagen bestod bla av en heldag på stan med besök hos frisören för mig & Gabriel. Så nu är det låååånga håret kort. Jag måste väl erkänna att jag INTE är 100% nöjd över frisörens jobb! Hon klippte håret nästan som en potta på honom. Fast med lite eget fix i frillan så kan man ju trolla bort det. Sen brukar det alltid bli bättre när det gått ett tag och man inte är sådär nyklippt. Men jag hade faktiskt kunnat gjort det lika bra själv!
Det hanns även med lite karusellåkning och hoppborg för Gabriels del och en sen lunch/tidig middag på stan med trevligt umgänge bestående av goda vänner med barn.
Men tyvärr ville inte vädret riktigt som vi efter maten, så det blev hemfärd hit med sällskap av goda vänner istället. Kvällen blev sen, men tusan så trevligt vi hade det:-).

Resterande dagar har vi njuuuutit här hemma i solen! Vi fördriver tiden bla med grillning, trädgårdspyssel, grodyngelsompyssling (som förövrigt växer och frodas). Så man kan ju inte säga att man inte har något att göra precis:-).

Nej, nu ska jag kolla hur det är med lilla Greta som vaknat för andra gången , snorig och gråter! Första gången som det händer. Kan det vara tänder på gång kanske?!


                                                                       Gräs, är så spännande och gott?!





 


 ♥Syskonkärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0