En liten tös har annlänt!

Ok. Lite uppdatering nu då. Helgen har som vanligt rusat förbi. Den har bla bestått av ett besök i fredags av gestapon Jessika, söta Lova, lilla Vilda och knäppa Daniel;-). Dom är så roliga! Verkligen ett par med glöd i, ha, ha, ha!! En härlig familj...
På kvällen blev det sen grillad laxfilè m. bakad potatis & tillbehör, tyvärr kunde inte Jessika & co stanna. Hoppas på nästa helg istället:-).

Lördagen bestod sen av lite hemmafix. Vilket innebar några nya eluttag här hemma. Jo, ni vet väl hur det är med skomakarens barn:-) Vi installerade även vår tv i sovrummet så man kan se alla tv kanaler också. Romantikdödare? Nja, det blir väl vad man gör det till, eller hur! Och vågar jag nämna att det sen blev pizza på kvällen:-D

Dagen som varit då? En sväng till kyrkan med barnen såklart. Det är så rogivande och avslappnande varje gång när jag är där, och människorna så varma och vänliga! Jo, jag är så glad att jag har min tro. En tro på något mer efter detta:-) Det ger mig styrka!
Sen har jag fått ett mycket glädjande sms under eftermiddagen att en liten tjej (jag gissade rätt) tittat ut i världen idag! Det är Catarina & Michas lilla bebis som hade bråttom ut och kom hela 2,5 vecka för tidigt och med en raketfart på 2,5 timme! Underbart att höra:-). Och vad jag förstår har allt gått bra, har inte hunnit prata med henne än.
Tänk, för några dagar sedan var hon här med magen i vädret....va fort det kan gå!
Stort grattis till er ialla fall igen från oss!!

Nej, nu lite kvalitetstid med min underbara man:-)



Ganska precis ett år sedan med en liten Greta
guppandes i magen:-). Hjälp va fort tiden går!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0