En djungel av produkter...




Hemma igen tidigare ifrån ett lite halvskönt besök på hudsalongen i stan. Och att det bara var halvskönt beror ju på portömmningen förstås:-). För er som gjort det nån gång, så vet ni vad jag talar om, hi, hi!! Men attan så fräsch man känner sig efteråt. Behandlingen avslutades med en lätt i.d Makeup, som jag för övrigt älskar!
Nu ska jag bara fundera ut vilka produkter jag ska ha nästa sväng eftersom REN produkterna går mot sitt slut. Och ska jag vara riktigt ärlig så blev jag inte så imponerad av dom som jag trodde jag skulle bli. Därav går tankarna till att testa något annat igen.
Jo, de här med skönhetsprodukter är en riktig djungel. Det finns så mycket att välja på. Dyrt har det en förmåga att bli också!
Kanske jag ska gå tillbaka till MD Formulations igen som jag testat för några år sedan eller kanske jag ska prova ett för mig helt nytt märke, Dermanord tror jag det heter. Vi får se vad det blir....

Kanske ni sitter på några bra tips om produkter som ni använder?!
Skriv gärna och berätta i såna fall:-)

Lilla Greta blir idag 8 månader precis. Och det firar vi genom att vi ikväll ska premiärtesta 8 månaders välling:-) Det är väl ett lagom firande! Älskade lilla vän, du har snart varit lika länge utanför magen som inne i den. Och jag är så lycklig och tacksam för var dag med dig! Du är vår lilla solstråle, alltid nöjd & glad!
Jag, pappa & storebror älskar dig obeskrivligt mycket! Här kommer en bild såklart på vår lilla myggbitna tjej från dagen:-)



Vår myggbitna lilla tjej:-)



 



Kommentarer
Postat av: Malin Rabb

Hej frida!! Jag måste bara skriva några rader eftersom du nämner Dermanord! :) Jag har använt det ett år ungefär pga att min jobbarkompis säljer märket :) Jättesköna produkter som luktar så gott,OCh ekologiska! :) Jag har kommit in i det "naturliga" tänket nu . Men jag är en orolig själ,så jag bara måste prova nåt nytt ibland :) Så nu är mitt sikte inställt på "Nimue",också ekologiskt och "snäll" mot huden o kroppen. Och ska tydligen ge superbra resultat! MEn det är så himla dyrt..Typ 8-900 kr för dagkräm och lika för nattkräm (jag vill prova krämen mot solskadad hud,med pigmentfläckar) Så det är ju inte bara att springa iväg o köpa...Speciellt inte nu i semestertider då pengarna rullar ändå! :) Men som sagt: dermanord är helt ok,och bra pris!! Fast jag saknar lite mer "sting",att jag SER att huden ser fräschare ut,,,Fast det kankse man inte kan uppnå med "snälla" produkter? Kankse måste vara dessa förbannade tillsatser ändå!! :) Nåja...det är en djungel,man träffar väl rätt nån gång?? :9 Kramar!

2010-06-14 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0