Är det sommar så är det...


                                                                                 Nylackade små tår:-)

Vi är hemma igen efter en härlig grilleftermiddag/kväll hos barnens farmor & farfar. Vi passade på att fira svärmor i efterskott på mors dag eftersom hon inte var hemma i söndags. Maten var som den alltid brukar i Nyhyttan, toppen:-)
Och till min stora förvåning blev även jag firad i efterskott på min 30-års dag! Jag blev riktigt snopen eftersom jag valde att inte ha någon fest med bjudning, utan åkte bort från allt. Trots det hade jag turen att få finfina paket ändå:-)
Svärmor är glaskonstnär, så en av presenterna var ett set med halsband, örhängen & en ring i glas. Otroligt snyggt set och väldigt roligt att få när det är handgjorda unika grejer:-). För att komma till hennes sida klicka här!.
Sen fick jag även en jättemaffig stor vit ljusstake i trä. Typisk fransk lantstil, det gillar vi! Och sist men inte minst så fick jag 500 kr till en blivande symaskin som jag läääänge behövt. Så nu måste jag göra slag i saken och skaffa en:-)

Och dagen till ära så premiärlackade jag även Gretas små tånaglar! Åååå, så sött det blev:-). Och är det sommar så är det:-). Jag är ju så otroligt lycklig att även ha fått en liten flicka, det är ofattbart!


Nej, nu ska jag slappa vid televisionen en stund:-)





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahahahaha och vilka tjocka små fötter.

GUUUUD så gulligt!!!!!

Puss

2010-06-02 @ 22:35:04
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0