midsommar 2010

Midsommar var det ja....kortfattat så har vi haft härliga dagar i solen, pysslat med alla djur på gården, ätit underbart god gris som räckte åt oss i flera dar, jag har ridit ett par gånger och Gabriel nästan varje dag och så har vi åkt häst & vagn:-). Och djurälskare som jag är så kan ni ju förstå att jag njutit av allt detta:-)

Nä, tror jag låter bilderna tala för resten:-)
Kram på er!




Stolt Gabriel i morfars racing-garage







Visst kan man väl rida på getter också:-)





Häst & vagnåkning med morfar och själv såklart;-)







 
Greta i sin midsommarfina Molo dräkt:-)



Jag & min älskade♥







Smaskens!



Greta & morbror David



Finaste Gabriel♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud va mycke mysiga djur! Lilla Shettlandsponnyn (vita) va ju hur fin som helst :).

2010-07-04 @ 12:28:38
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Vilka härliga bilder :)

2010-07-08 @ 20:18:37
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0