Älskade son....vart tog tiden vägen?!



Ja, det är åter dags att bli lite sentimental. Men när jag gick igenom alla Gabriels babykläder igår så blev det en riktig nostalgitripp. Var sjutton tog tiden vägen?! DU var ju nyss bebis, DU var den jag gick och bar på, DU var den jag böt blöjor på, och DU var den jag sköt i vagnen. Men plötsligt så har en liten kille blivit stor. Hela 5,5 år. I höst är det dags att packa skolväskan och börja förskoleklass! Och DU har blivit STOREBROR.

Dina minsta kläder från hemresan från BB bla, har jag noggrant vikt undan. Dom ska sparas. Kommer aldrig, aldrig göra mig av med dom! Det klumpar sig i halsen. Ögonen fylls med tårar.
Att se dessa små kläder.........Tiden går så fort, så fort!
DU kommer alltid vara min lilla, lilla kille fast du är påväg att bli stor(större)! Älskade son, du är underbar. Dagarna med dig är fyllda med liv & glädje. Tack för att du finns och tack för att jag har äran att vara din mor!

♥Älskade son, du gör vårt liv!♥

♥Små sparade kläder   ♥040709 kl 14.54    ♥Din första bilfärd

                       
                  

Hemma väntade blommor           ♥Så liten du varit
                           
  
   








 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fint du skrivit om goaste Gabriel. Han är en fantastisk kille och du är en fantastisk mamma!

2010-03-03 @ 17:44:31
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Josefin

Du har så fina barn vännen, du ska vara stolt!! Fina,väluppfostrade barn och dom har en fantastisk mamma! <3

2010-03-04 @ 06:54:13
URL: http://josefinemillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0