Är man trött, så är man:-)



God morgon på er!

Ja, om man heter Greta och är trött efter frukost och mamma inte är snabb nog. Vad gör man då? Jo, man somnar på lekmattan på golvet i köket helt enkelt:-).
Så fruktansvärt go hon är vår lilla tjej. Somnar bara sådär!

Hon fortsätter också med stadig sömn om nätterna. Och det har hållit i sig ett bra tag nu. Hon somnar i sin vagga för natten vid 19 på kvällen. För att sen slå upp sina underbara blå igen vid mellan 6-7 på morgonen.
Heja Greta!!! Du är såååå duktig:-). Jag kan knappt tro det är sant! Vi har verkligen fått två riktigt duktigt sovande barn:-). Jag skulle önska att alla fick det. För det finns nog inget (kan jag tänka mig) värre än att inte få sova ordentligt på ett tag. Vem som helst blir nog galen av det till sist! Jag själv skulle nog bli mordisk! Eftersom jag är en väldigt morgontrött person:-). Inte att leka med....

Eftersom hon nu sover inne så tar vi sov-sväng nummer två ute i vagnen lite senare idag istället. Inte lika fint väder idag heller för den delen. Men friska luften ska hon ha ändå:-)

Ikväll blir det lift igen med Therese. Det där sexpacket kanske inte är så långt borta ändå;-)

Ha en toppendag♥


Kommentarer
Postat av: Kusin Alexandra

Morgon trött???

Men det stämmer väl iallafall inte.

Du har ju alltid varit uppe i ottan, så sovmornar var ju inget att tänka på när man sov över....

2010-03-18 @ 21:28:25
Postat av: Frida Utter Eriksson

Alex: Jo, visst var det så en gång i tiden, innan man fick barn:-)

Nu är det ju inte lika självklart att man får sova som man vill längre! Och bara den tanken gör en trött:-D

2010-03-18 @ 22:03:52
URL: http://fridauttereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0