Det gick bra idag!

Hej igen!

Ville bara uppdatera er med att det gick jättebra i Falun. Vi har nästan nyss kommit hem och jag känner mig lite trött efter vår lilla utflykt:-).....
Vi fick träffa samma läkare som kollade på Greta sist när hon var nyfödd. Han kom t.o.m ihåg oss! De va bra gjort med tanke på alla patienter och ansikten han måste ha hunnit möta under dessa 5 månader:-). Bilderna såg alltså jättefina ut på höfterna, helt normalt! Så nu behöver vi inte oroa oss som han sa:-).
Alltid skönt att få det svart på vitt!!

Hoppas ni haft en bra dag♥

P.S Tack för de tips ni gett mig hittills ang. spjälsängsköp! Tipsa gärna mer;-)
      Ska kolla upp Erikslunds Möbler givetvis!



    Med tanke på det härliga vädret idag så invigde jag mina nya tights:-)




Kommentarer
Postat av: Lina Westberg

Snygging däR!

2010-03-19 @ 23:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0