Fredagsmys och riktiga vänner!


                         Matlagningen är i full gång....


Här hemma är fredagsmyset i full gång redan:-). Idag blir det helstekt kyckling i ugn med provencalska kryddor, klyftpotatis....på påse faktiskt:-) och tzatziki, men den är alltid hemmagjord ialla fall!
Sen blir det myyyys nere vid teven och när Gabriel sen lagt sig så ska vi se Bröllopsfotografen. Den verkar asrolig:-)

Idag har det även gått upp ett riktigt ljus för mig vilka som är ens riktiga, ärliga vänner! Och vilka som INTE är det!! Ni vet vilka ni är säkert själva. Men jag har hellre få riktiga vänner, än många halvbra sådana!!

Ha en skön kväll allihopa♥

P.s Kommentera mera om vilka NI är....kom igen nu;-)






Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi såg den för någon helg sedan, lättsam! =)



Och det är precis som du säger. Hellre få, riktiga än många ytliga.



Hoppas ni får en mysig helg!

Stor kram till dig!

2010-03-19 @ 22:05:59
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Cissi

Ja, du vet ju vem jag är...



Kram, Kusinen.

2010-03-20 @ 22:08:03
URL: http://famwinge.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag är en av dem som smyger runt här på din sida! :P

Hoppas det är Ok att jag läser din blogg.... :) Tycker den är kanonsnygg, och gillar att läsa om din vardag, och de tips som du ofta kommer med. :)

/Linda (Elias sambo, Isak's mamma)

2010-03-21 @ 20:16:37
Postat av: Jenny Fredin

Jag är en av dem som snubblar in här lite titt som tätt!!! Är en mkt trevlig blogg du har tycker jag!! Kram

2010-03-22 @ 09:55:11
Postat av: SARA

Jag brukar vara in och läsa:) Bra blogg helt enkelt!

2010-03-22 @ 20:22:39
URL: http://zazzan.blogg.se/
Postat av: fia

ojj,jag bara lyckas halka in här sen när jag fatta/koppla vem du är så fortsatta jag läsa... För en himla massans år sedan "umgicks" vi i samma krets.. tror du va ihop med Clint då (om jag inte minns fel)..

fin blogg förresten & rolig att läsa.!

2010-03-29 @ 17:28:04
URL: http://mittlivfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0