Kul att ni kommenterar!

Halloj!

Har promenixat med vagnen och Gabriel bort till dagis. Underbart solsken idag ialla fall, det tackar vi för:-). Men ingen mer snö nu bara!
Jaha, vad händer här hemma idag då? Lite måndagspyssel skulle man väl kunna säga. Vilket innebär dammsugning, tvättning och undanplockning av grejer. Ni vet, "var sak på sin plats":-).
Men jag känner mig faktiskt lite trött idag med efter lördagens bravader. Har inte hunnit sova ikapp. Men det blir nog bättre imorgon igen:-)

Vill passa på att tacka alla er som hittills har kommenterat lite om vilka ni är! Mycket roligt att läsa och det glädjer mig:-). Ni andra får gärna kliva fram ni med, om ni vill!

Hoppas ni får en fin måndag♥

Nu ska jag fortsätta med mina bestyr!

 


Mitt i bloggandet häromdagen:-)                          Foto: Gabriel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0