Montage

Halloj!

Nu är leksakskistan ihopmonterad och på plats i sessans rum:-). Och jag är mäkta stolt då montaget är gjort av ingen annan än mig själv!! I vanliga fall är det alltid min man som fixar sånt där och jag kollar på:-). Har liksom inte tålamod. Den är riktigt fin, och alldeles lagom storlek eftersom Gretas rum inte är så stort. Så jag är nöjd. Vi har redan börjat fylla den med små leksaker från Gabriels babytid. Härligt att få damma av lite saker och minnas:-)

Nej, nu ska jag stoppa lunch i maggen. Ikväll ska det boxas igen också:-)

Ha det gott♥



                                Leksakskistan är på plats!

Kommentarer
Postat av: Jessica Bergander

Jätte fint det blev & duktiga du :)

2010-03-09 @ 19:21:48
URL: http://jessicabergander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0