Simskoledags!

Hej på er!

Nu har jag äntligen bokat in Gabriel på simskolan som börjar nästa vecka. Gissa om det var kö på linjen! Jag fick säkert terror-ringa i 30 min innan det var min tur! Vi kommer ialla fall gå på tisdagar närmare bestämt:-).
Och jag är lika glad som honom att han äntligen får gå ha, ha, ha!! Åtta gånger håller det på, sen får vi se om vi fortsätter. Om det behövs vill säga. Det är ju lite olika hur snabbt dom lär sig. Gabriel har ju aldrig gått på simskola tidigare. Men vattenrädd det är han då inte! Det gäller bara att han får in tekniken och att vi tar den tid han behöver, sen kommer han va som en fisk i vattnet. Det är jag helt övertygad om:-).

Så tisdagarna här framöver kommer vara fullspäckade med både dagis, simskola och så boxning för mig på kvällarna! Ja, jo jag gillar tempo och när det händer grejer! Men däremellan måste man också få tid att pusta lite...

Har precis tagit en rask prommis med vagnen i solen. Så nu sover prinsessan så skönt ute i vagnen som vanligt. Ska fixa lite här hemma idag, tvätta osv....

Och imorgon väntar vi besök av härliga Sandra och sötaste Eira:-). Äntligen ska vi ses igen! Nu var det längesedan! Vi har ju varit sjuka en sväng tidigare, och dom har hunnit några fler sjuk-svängar ändå tyvärr. Men imorgon ska det ialla fall bli av. Jag tänkte bjuda på lite lunch härhemma, istället för att vi ska trycka i oss en massa godsaker som inte gör nån nytta:-). Sen hoppas jag vi hinner med en skön promenad med flickorna också.

Nej, nu ska jag köra igång här hemma.....ikväll blir det ett Lift-pass igen:-)

Hoppas ni får en fin dag♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Har ni sol idag med ni, vilket fusk!



Ha en bra dag :)

2010-03-11 @ 11:55:49
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Jessica Bergander

Vad roligt att Gabriel fick plats den här gången. Verkligen poppis med den där simskolan & bra att dom lär sig simma såklart ;)

2010-03-11 @ 15:46:06
URL: http://jessicabergander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0