Smart förvaring

Pust och stön! Det har grejats och fixats en hel del idag med. Men nu känns det som vi börjar få ordning på tillvaron:-). Jag bara älskar smart förvaring! Vi har ju så mycket grejer, och det blir ju inte mindre med åren heller..... Så jag tänkte bjussa er på lite bilder på det vi fixat under helgen och vad jag kallar smart förvaring:-)


      En massa hyllplan samt skoställ har monterats upp.


    Rejäla skolådor med fönster för de lite finare skorna.


        Bra förvaring till sängkläder, gardiner, dukar m.m.


                     Jag bara älskar stövelhängarna!


        Och sist men inte minst, en ny byrå till hallen:-)


Hoppas ni haft en bra dag♥





Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt och jättesmart förvaring!!



Fin byrå också, jag som hade för mig att ni hade en snygg redan i hallen?! Har fotot suttit där också? Fint verkligen, alltihop!



Kram



2010-03-07 @ 21:24:47
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag är likadan. Älskar bra förvaring! Snyggt och cleant ska det va. Det gjorde ni bra du :).



Kram

2010-03-10 @ 07:39:36
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0