Som jag har letat....

Efter nån slags förvaringskista, vitmålad, att ha i Gretas rum och förvara småsaker i. Jag har googlat och googlat! Men antingen har dom varit för små eller för dyra. Hittade bla en nyss för 3500 kr. Men, nej tack! Den ska ju kunna användas av barnen utan att man är livrädd om den. Så mitt sista försök gick till Ellos. Och vad hitta jag väl där, ja vad hitta jag där!? Om inte denna.....




(Bild lånad från ellos.se)




Söt va! Med små fjärilsdekorationer på. Lagom pris också, 599 kr. Och alldeles perfekt storlek, 70 cm bred.
Så den är nu påväg hem:-) Hoppas jag blir nöjd när den kommer också.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Den var verkligen jättefin!

2010-03-02 @ 21:25:29
URL: http://famwinge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0