Spjälsängsjakt!

Hej på er!

Har ni haft en bra dag?! Själv har jag som vanligt haft en massa att stå i:-).
Jag är just nu på jakt efter en spjälsäng till Greta. (Ett litet tag till ligger hon skönt i sin söta lilla vagga.)
En vit vill jag ialla fall ha. Har ni något bra tips var jag kan hitta en rejäl, snygg sådan?! Har googlat lite, men jag blir inte så mycket klokare. Eller vet ni kanske rent av någon bra butik. Kollade ju på Ikea när vi var där....men tyvärr så dög ingen åt mig:-)

Så tipsa mig gärna nu;-)

Kram♥

 

 
                   Klassiska BRIO kanske?                  Superfin! Men kanske inte så praktisk?!


Kommentarer
Postat av: martina

Brion är riktigt fin:) ångrar att jag inte köpte en brio just för at man kan dra ner ena sidan:) lite konstigt att så många vagnar inte har vändbar sittdel idag, vill heller inte ha henne bort från mig, skulle bli aldelles nervig då även om hon kanske skulle gilla det:P



kram

2010-03-09 @ 09:19:28
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Frida Ekman

Heej.. Superbra blogg du har :) Erikslunds möbler har en jättefin vit spjälsäng med vaggfunktion sen är de lådor under :) Såg den igår.. Kraam Frida

2010-03-10 @ 12:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0