Städtajm

Ännu en underbar dag! Vi har precis tagit en härlig solskenspromenad med vagnarna, jag & Adela. Vi tippade sen i oss en varm kopp kaffe hos familjen Aspgren:-). Och nu är vi hemma igen.
Ska göra ett tappert försök(trots det vackra vädret)att försöka städa lite här hemma idag medans Gabriel är på dagis. Greta får sin friska luft ändå i vagnen. Men, det är ju inte direkt så att jag känner mig upplagd för det! Men nån gång måste det ju göras. Och nu var det ett tag sen sist!

Kanske hinner jag med att sätta upp nya gardiner i sovrummet också:-). Nåväl, det som hinns med, hinns med! Annars är det en ny dag imorgon också:-)

Hoppas ni får en underbar dag i solen♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0