Mysdag

Vi har haft en härlig dag tillsammans med Sandra och lilla Eira! Oj, va dom växer mellan gångerna tjejerna. Men Greta mest på längden:-D. Dagen startade med lite lunch här hemma som sagt. Sen promenixade vi med vagnarna och en "bångstyrig" Gabriel:-). Jo, det märks att han närmar sig sex års åldern. Det sägs ju att dom blir som små tonåringar då. Det stämmer riktigt bra in på Gabriel vissa dar. Och det visar sig betydligt mer såklart när vi har besök! Men det är nog som Sandra sa, att det är bara jag som tänker på det eftersom det bara är jag som vet hur han är annars!
Men jag kan även tänka mig att det inte så roligt heller att vara "ensamt" barn hemma med två tanter som tjattrar vid bordet och sveper kaffe:-D. Mmm, det är riktigt tålamodsprövande emellanåt!

Vi hann även med en sväng till Franzens i Krylbo, där jag tack vare Adela kom över ett par urtjusiga hissgardiner. Vita såklart, i linnetyg och med texten: Amor vincit omnia=kärleken övervinner allt, tror jag man översätter det. Dom blir nog fina när dom kommer upp:-).

Gabriel har flytt hemmet och ville spendera natten hos mormor, så vi får en lite lugnare/tystare kväll här hemma ikväll:-). Han behöver nog lite miljöombyte emellanåt, skitungen<3.

Strax gör vi kväller med Greta, sen blir det man & fru mys:-)

Hoppas ni haft en fin dag♥

Just ja! Greta premiär åkte pulka igår med storebror(se bild), det var poppis:-)


                                    Premiäråket:-)


                        Sandra & Gabriel i solskenet!



                        Eira & Greta myser på lekmattan.




Kommentarer
Postat av: A

gillar din blogg!Man blir på bra humör av att läsa den, sen undrar jag hur du kan va så fin:)

2010-03-13 @ 11:25:20
Postat av: Sandra

Tack för en supermysig dag i fredags!!

Hoppas ni haft en härlig helg.

Kram

2010-03-14 @ 19:52:49
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Sandra

Förresten, bra med det där tillägget ang. kopiering av bilder!!

2010-03-14 @ 19:54:29
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Frida Utter Eriksson

A: Roligt med ett nytt ansikte här på bloggen som ger sig tillkänna och kommenterar. Ännu roligare är att att höra att du blir glad när du läser. Då har jag lyckats! Det är nämligen mycket viktigt för mig att bloggen sprider just glädje!



Ang. att du undrar hur jag kan vara fin. Så får jag först och främst säga tack! Och svaret blir att jag har nog mestadels mina gener att tacka för det:-)

Kombinerat med en massa omtanke om mig själv. Jag vill vara fräsch både för min egen och andras skull och mest för min man:-)

Är man nöjd med sig själv och mår bra inifrån så är det också det man sen utsrålar till andra!



Ha en toppendag,

kram!

2010-03-15 @ 07:27:10
URL: http://fridauttereriksson.blogg.se/
Postat av: Frida Utter Eriksson

Sandra: Tack själv! Det var supermysigt:-)

Ang. texten om kopiering bilder. Så blev jag ju inspirerad av dig igen:-)



Hoppas ni får en bra dag!

2010-03-15 @ 07:30:15
URL: http://fridauttereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0