Fullspäckad dag igår!

Hej på er igen!

Det var en minst sagt hektisk dag igår! Därav hanns det inte med något bloggande här:-). Dagen var fylld med allt ifrån promenader, ärende till stan, simskolan och sen boxning för mig på kvällen. Och så alla bestyr däremellan också då såklart:-).

Det gick ialla fall superbra på simskolan. Vi föräldrar fick vara med första gången och titta. Sen kommer vi få vara med därinne igen sista gången också. Däremellan så får barnen klara sig själva med läraren. Och jag är så spänd över att få se den där sista gången! Vad han lärt sig under dessa åtta gånger:-)
Greta var också med och tittade på storebror. Och gissa om vi svettades! Detr var säkert 40 grader därinne, kändes det som. När jag lyfte upp henne ur vagnen för att se sig lite omkring, så upptäckte jag att hon var blöt av svett i håret! Det vara bara att klä av henne:-). (Jag hade ju kunnat slita ur fällen också då såklart ur vagnen) Men hon var lika glad för det. Vår lilla solstråle!

Från det ena till det andra. Kommer ni ihåg att jag beställde dregglisar för ett tag sen?! Idag kom dom äntligen på posten. Jättefina! Slänger med en bild så ni får se.

Sen var jag ner på Lindex igår och hämtade hem kläderna jag beställt på nätet åt Greta. Smidigt. Istället för att irra omkring på stan och leta kläder! Nej, den tiden lägger jag hellre på något annat:-).
Ja, nätshopping har totalt blivit min grej:-D. Som ni säkert redan märkt!

Hoppas ni har det bra i solen♥

   
Simskoledags:-)



     Dregglisarna!


  
Senaste inköpen till Greta. Tänk, nu får jag köpa klänningar!




 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga bilder!!



Bodyn som Greta har på sig i vagnen var superfin, var kommer den ifrån??



Jag gjorde som dig och beställde på nätet. Super. Jag hämtade paketet idag jag. =D

Hoppas mina dregglisar kommer snart också!

Kram

2010-03-17 @ 20:15:29
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Lina Westberg

Ser ut som Gabriel tycker det är kul med simskola! vilken ålder är det ifrån?

Jag vill oxå köpa klänningar!!!! men tror inte varken Max eller Emil skulle uppskatta det;-)

2010-03-19 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0