Snacka om bakslag!



                     Såhär glad var Greta ikväll med!



Hej på er!

Nu är vi hemma igen. Vi hade det alldeles förträffligt trevligt ihop på familjefesten igår! Och det blev sent innan vi kom i säng...riktigt sent! Närmare bestämt 04.00 i morse kom vi i säng:-). Kommer inte ens ihåg sist jag var uppe så sent, eller tidigt kanske man ska säga:-).
Så jag kan ju erkänna att jag känner mig rätt sliten idag! Men med ca 4 timmars sömn så är det ju så det brukar kännas:-D. Och det ena samtalsämnet ledde till det andra, så timmarna bara flög iväg.
Men jag måste faktiskt klappa mig själv på axeln igen eftersom jag faktiskt tog mig iväg idag ändå på ett Lift-pass igen! Trögt att åka dit, men sååå skönt när man är klar och åker hem igen:-) 

Greta var så himmlans duktig igår. Hon somnade som vanligt vid 19-tiden i vagnen och knoppade fram till 3.30, då kikade hon upp en sväng och jag passade faktiskt på att ge henne en flaska till. (För att slippa gå upp vid 07.00 igen.) Och så tillbaka ner i vagnen med henne igen för att genast somna om! Hon är såååå enkel vår lilla tös! Tack gode Gud för våra underbara barn:-). Gabriel han somnade så skönt på soffan efter allt bus:-).

Från det ena till det andra så kan man ju verkligen säga att vi fick ett rejält bakslag idag med tanke på vädret!! Vad är det här?! Igår var soldäcket torrt, Gabriel hoppade studsmatta på gården och solen sken. Idag, ja jag vet inte vad jag ska säga....trodde inte det var sant imorse när jag slog upp ögonen.

Underbara vår, var tog du vägen?.....kom tillbaka igen, snälla!

Önskar er en skön kväll, här blir det nog strax hopp i säng:-D

God natt på er♥


        Nu ser det ut såhär på soldäcket igen!! *Morr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0