Husvisning!

God morgon på er!

Usch, va sur jag är! Här snöar det igen, och det är inte lite heller! Men temperaturen håller sig kring nollan så förhoppningsvis blir det inget som ligger kvar länge:-). Det räcker med att kolla ut för att förstå att idag blir det bilen till dagis. Hjulen på vagnen är inte dom lättaste att köra i tung snö. Det är heller ingen njutning att traska i snö som vräker ner....nej, bilen blir det:-)

I eftermiddag är det simskoledags igen. Och från och med idag så kommer vi heller inta få vara med och kolla på. Jag och Greta får väl roa oss så gott det går i simhallen ändå:-).
Troligtvis kommer jag inte kunna boxas ikväll eftersom Fredde inte kommer hem förrens sent imorgon igen. Och för den delen så kan det vara roligt för Gabriel att stanna en liten stund i badhuset efter lektionen för att åka lite vattenrutschkana också:-).

Jag har faktiskt ringt på ett hus i morse som ligger på landet några mil söderut. Vilket betyder att vi kommer i såna fall byta kommun och län:-). Men mer än så säger jag inte! Vi ska ialla fall gå på visning på huset den 9:e april. Det ska bli riktigt spännande! Får se om det är som vi tänkt oss. Och naturligtvis vad prislappen i såna fall hamnar på?!
Jag kan ialla fall säga att huset är preciiis som jag vill ha det, en dröm! Jag har alltid velat bo på landet, så någon gång hamnar vi där.....det är bara en fråga om när:-)

Självklart kommer jag uppdatera er om vad som händer i den frågan längre fram!

He en skön dag!

Kram från oss♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad spännande med hus! Jag ser fram emot att höra mer om det sedan!



Ja fy va trögt med snö. Jag hade tänkt att traska ner till bvc, men det blir nog bilen här med :-(



Hoppas det går bra på simskolan!

Kramar

2010-03-23 @ 09:26:27
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så spännande med husvisning. Hoppas det är ert drömhus! :)



jag tänkte tipsa dig om att jag har två nya tävlingar nu, vinsten är fina barnkläder :)



ha en underbar dag!

2010-03-23 @ 14:53:28
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0