Feberfritt igen:-)

God morgon på er!

Idag är Greta feberfri igen:-). Den ska tydligen försvinna snabbt(enl. BVC), när det är pga vaccinationen hon fick den. Annars så hade hon varit sjuk och fått febern av annat. Så det var ju bra! Hon har sovit superbra hela natten, (som hon alltid gör) trots febern. Duktiga lilla älsklingen!

Så idag åker vi ändå hela familjen till V-ås. Gabriel är bjuden på Fannys 3-års kalas i Busborgen:-). Som han har längtat!! Och jag kan säga att både jag & Fredde har lika roligt där, vi är dom största barnen:-D. Igår trodde vi att en av oss skulle få stanna hemma med Greta om febern fortsatt. Men nu vet vi att det var av sprutan det kom så då är det lugnt! Jag hoppas och tror det går bra....

Faktiskt så ska vi ta oss en smygkik också på huset jag pratat om som vi ska gå visning på. Det är ju ändå efter vägen, så då passar vi på:-). Nu har jag avslöjat lite till;-)
Vi är ju riktigt nyfikna.....och 9:e april känns långt bort att vänta tills:-D

Nej, nu ska jag ruska fram lite frukost, sen far vi!

Hoppas ni får en härlig lördag♥


     Ja, vi försöker komma ihåg nackträningen här hemma:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Se så fint det går! Och inte ett dugg jobbigt ser det ut heller! =)



Skönt att febern är borta. Eira fick feber igår kväll. Hoppas det försvinner lika snabbt på henne.



Spännande med tjuvkik på huset!=)

Ha en bra dag!

Kram

2010-03-27 @ 11:13:47
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0