Vårtecken!

Å, nu känns det verkligen att våren är här:-).  Vi har varit ute på en härlig promenad i solen med vagnen allihopa. Och Gabriel körde sin fyrhjuling såklart! Jag älskar att se asfalten komma fram igen....helt sjukt egentligen! Men jag tror nog att ni håller med:-).

Ikväll är vi bjudna på middag hos min svärmor och svärfar i Nyhyttan. Och vi har bestämt oss för att sova kvar över natten. Det är ju inte så ofta vi gör det. Så det blir trevligt!

Här kommer några bilder på lite vårtecken här hemma:-)


               Underbara asfalt, tack att du är tillbaka!


      Termometern på altanen visar härliga 23 grader:-)


                              Min salix knoppar för fullt!


All snö är borta på soldäcket, men här hjälpte vi naturen lite på traven:-)




Hoppas ni får en bra lördag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0