Vilka är ni?!

Har funderat ett tag på detta jag med......och nu kan jag inte va tyst längre:-)

Men jag har ju bloggat här sen i slutet på September -09. Och statistiken har ökat rätt stadigt sen en tid:-). Och det får mig faktiskt att fundera lite på vilka ni är?! Jag har ju en liten skara som jag definitivt vet vilka alla är och som gärna kommenterar:-) *Heja er!!* men alla ni andra då!....Vilka är ni? Vad får er att läsa min blogg? Vad gör att ni återkommer(om ni nu gör det)? Bloggar ni själva? Så skriv gärna en rad och berätta.....

Det är väldigt roligt att se att antalet besökare ökar hela tiden....men jag skulle önska att ni "hejade" nån gång:-)
Jag vill så gärna se lite nya "ansikten" ge sig tillkänna här på bloggen. Det skulle vara trevligt:-)

Så nu utmanar jag er, om ni vågar vill säga;-)?!
Vilka är NI egentligen?!

Kram på er och godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejhej! Jag läser din blogg varje dag... Eftersom vi inte ses så ofta är det kul att läsa vad du pysslar med. Kram kram

2010-03-19 @ 07:08:43
URL: http://sofienormark.blogspot.com/
Postat av: Jessica Bergander

Här är en till trogen läsare ;)



Kram!

2010-03-19 @ 09:39:57
URL: http://jessicabergander.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag tassar förbi här, fin blogg och härligt söta barn!

Ha en trelvig helg!

2010-03-19 @ 19:27:42
URL: http://carolineericson.blogspot.com
Postat av: Ulrika Wiman

Hahaha jag har faktiskt inte fattat att vem som helst kan lämna kommentarer om jag ska vara ärlig :-)

Jag tror jag trillade in här via facebook och tycker att det är jätteroligt att läsa om hur andra småbarnsföräldrar har det i vardagen. Lite som att se familjen annorlunda... Man får extra energi när man ser att andra orkar :-)

Ha det så jättebra och du skriver väldigt bra så jag fortsätter gärna läsa! Mvh Ullis

2010-03-19 @ 21:14:15
Postat av: martina

jag läser varje dag:D

2010-03-19 @ 22:19:45
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Lina Westberg

Hallå där! Jag brukar kolla in din blogg lite titt som tätt:-) Roligt att läsa om andra småbarnsföräldrars liv. Själv är jag ingen riktig bloggare...hehe... kanske kommer så småningom! ROligt att läsa din iaf, du skriver bra och intressant och bilder är sååå skoj, vilket du har ofta! ska försöka lämna kommentarer lite oftare;-)kram på dig!

2010-03-19 @ 23:22:39
Postat av: Lina

Me me me! :)

2010-03-20 @ 16:53:01
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Cissi Karlsson

HejFrida! Självklart följer jag Dig och familjen här, om inte varje dag så iaf flera ggr i veckan. Vi "väntade ju ihop" för ett bra tag sen, tiden går sååå fort! Ha det gott!

Kram

2010-03-21 @ 11:06:49
Postat av: Sofia

Brukar titta in här ibland från Sandras blogg. Kul att se hur ni andra med bebisar i samma ålder har det. Fina små barn du har!

2010-03-21 @ 12:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0