Dags för manikyr:-)

Halloj på er!

Idag händer inget speciellt alls. Är hemma och pysslar och röjer lite bara:-). Gabriel är ju på dagis fram till två, så det är bara att passa på....och i eftermiddag ska jag äntligen åka till Cissi för att fixa mina naglar:-). Det ska bli roligt. Jag älskar att vara fin och fräsch om händerna!
Och det spelar liksom ingen roll om man försöker spara ut sina egna, det blir inte samma resultat ialla fall, hur mycket man än vill!

Har dock inte riktigt bestämt mig än för hur de ska se ut, det tar jag på plats tänkte jag. Men något sommrigt och fräscht får det ialla fall bli:-)
Kan slänga upp en bild lite senare på resultatet......

Grodynglena växer så det knakar därute. Jo ni kan ju se för er själva:-)
(Supersvårt att fota så små saker. I vatten dessutom)



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0