Jag 30 år....va!?

Hej på er!

Ny vecka igen med nya möjligheter:-). Helgen har bara sprungit förbi och jag har faktiskt inte haft någon riktig lust att skriva här, om jag ska vara helt ärlig. Men nu så känner jag att det är dax igen:-). Tänkte uppdatera lite mer här sen med lite bilder från helgen. Men just nu så hinner jag inte riktigt. Prommis till dagis väntar:-). Sen ska även ett cellprov hinnas med under dagen och ett pass ska införskaffas till Greta. För er som känner mig riktigt väl så antar jag att ni har koll på att min stora dag infinner sig den 13:e maj;-). Då fyller jag nämligen 30 år! Var nu dom åren tog vägen?! Känns ju nyss som jag va 18 och gick ut gymnasiet;-). Jo, åren dom spriiiiinger iväg! Framförallt när man får barn.

Och anledningen jag skulle komma till är ju då att min kära man har en överraskningsresa på gång till min stora dag. Men vart vi ska, det har jag ingen aning om:-). Det enda jag vet är att vi INTE kommer flyga som tänkt, pga askmolnet osv, vi kommer bli borta tre dagar och vi kommer förflytta oss med båt! Därav känner jag att jag vill ha minstingen med, hon är ju så liten än. Dessutom gör hon aldrig något väsen av sig och är så enkel att ha och göra med. Och för Gabriels del är såna här resor inget att hurra för! Han har det roligare med farmor eller mormor, vilket det nu blir!? Det ska ialla fall bli fantastiskt skönt att komma bort lite igen!

Nej, nu är det dags att traska till dagis!

Ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0