Packdags!


Kunde inte låta bli när jag fick syn på dessa skor häromdan;-). Även dom klickades hem från ellos och igår kom dom med posten! Skitsnygga, med rosa glitterdetaljer:-). Mina converse har dock inte kommit än. Dom är ialla fall på g vad jag kan se med posten. Och beträffande Gretas converse så har jag ännu en auktion på gång. Den avslutas när vi är bort, så det blir spännande när vi kommer hem igen att se om jag vunnit eller ej.

Nej, nu frukost, och sen prommis till dagis i vanlig ordning. Sen ska väskan börja packas, wihiiii!!!

Kram på er så länge!


Kommentarer
Postat av: A

Sånna har jag med:) Köpte mina på sko-avdelningen för barn:) Kunde inte motstå dom rosa paljetterna;) Skitfina är dom iaf, riktiga tjejskor:)

2010-05-12 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0