Se så fina dom blev...

Morrn, morrn!

Här kommer då resultatet på mina fiiiiina naglar:-)



Tusen tack Cissi, du gjorde ett toppenjobb!

I helgen är det karneval i stan. Vilket innebär knallar, karuseller och karnevalslopp m.m
Gabriel vill så gärna springa loppet imorgon precis som förra året så det är ju ett måste:-)
Sen tar vi nog en heldag på stan på lördagen istället. Jag & Gabriel ska lyxa till det riktigt med att gå till frissan tillsammans. Så nu är nog hans långa hår snart historia. Vi får se vad det blir:-).
För min del så blir det bara en futtig toppning, feg som jag är!
Och lördagen till ära så kommer hela familjen Västerås hit för att umgås med oss.
Även Cissi, Robin och lilla Juni ska slå följe:-). Så vi blir ett stort högljutt gäng på stan med en massa barn!

Nej, nu väntar duschen:-)

Kram från oss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0