Summering av helgen...

I fredags fick vi som sagt besök här hemma. Vi hade det supermysigt allihopa! Först for vi en sväng till brasan en bit härifrån, där dom erbjöd fiskedamm, pilkastning, fyrhjulsåkning, korv & hamburgergrillning m.m. Gabriel speciellt hade det superkul då en majoritet av hans kompisar från dagis också var där. Och sen blev det ju inte tråkigare av att det fanns en STOR brasa att kasta pinnar i:-). Han kan verkligen roa sig i evigheter med sånt!
Sen for vi hem och satte igång med grillningen här hemma. Och innan vi ens hunnit blinka så var klockan 01.00. Då kände vi allihopa att det var dags att hoppa i säng:-)

Lördagen for vi sen till Rutbo handelsträdgård på 1 maj firande. Där var det kaninhoppning, ponnyridning, trubadur och blomförsäljning såklart. Men det blev inga plantor för min del. Min moster tyckte jag skulle komma en dag till V-ås istället där dom är hälften så dyra! Så det tänker jag göra istället.
Gabriel, han roade sig vid kaninhoppningen och tog en tur på en av ponnysarna såklart:-). Greta, hon hängde med i vagnen som vanligt.

Söndagen kan summeras med ett ord: TRÖTT! Jo, det kommer efter när man sovit lite och gått upp tidigt:-) Men som vanligt masade vi oss ialla fall iväg till kyrkan och söndagsskolan. Det var en lagom utflykt denna dag. På vägen hem hämtade vi sen PIZZA såklart :-) Nja, vet inte hur det blir inför beachen 2010?! Men va gör väl det, när man njuuuter av livet varje sekund:-)

Här kommer lite bilder....


                                       Grillning på senkvällen:-)


                                               Storgrillarna:-)


                                             Söta små djur:-)


                                          Gabriel hejade friskt!


                              Den här hästen valde Gabriel:-)


                     En dag kanske vi kan skaffa en egen ponny:-)

Efter många om och men så är nu passet fixat till Greta. Men till min stora förvåning så kunde man inte längre göra det här på polisstationen! Typiskt småstäder. Så vi fick fara till Fagersta istället som är närmsta ort att ordna det på.  Troligtvis har vi passet på måndag.

Nej, nu tror jag lillskruttan börjar vakna där ute i vagnen:-)

Kram från oss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mysfamilj:) Visst var du med i en tv-reklam för några år sedan? Om jag inte minns fel;) Hur kom det sig att du var med i den reklamen?? Kram

2010-05-04 @ 11:17:41
Postat av: Frida Utter Eriksson

Japp, det stämmer:-) Jag var med i en reklamfilm för ACO-vitamineral. Eftersom jag har jobbat som modell så var det bla ett av jobben jag gjorde. Hur jag fick jobbet var genom att jag var med i sk "modellkatalog" . Sen fastnade väl företaget för mig till den rollen när dom såg mig i den. På den vägen är det!

Hoppas du blev nöjd med svaret:-)



Tack för att du läser!



Kram Frida

2010-05-04 @ 11:30:37
URL: http://fridauttereriksson.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha! Hej Frida! Tänk att du fortfarande är kändis! Va mysig Valborg det ser ut som ni haft, lycka till med resan när du fyller. Ser fram emot att se vart du hamnade. Grattis i förskott! Kramis

2010-05-05 @ 07:11:54
URL: http://sofienormark.blogspot.com/
Postat av: Frida Utter Eriksson

Sofie: Jo, man har väl säkert gjort sig ett rykte;-)

Jag är lika förväntansfull jag med över var vi ska!

Fick ialla fall veta igår att vi ska infinna oss i sthlm nästa torsdag kl 16.....Sen vet jag inge

mer:-D



Kram på dig med!



P.s Ursöta barn du/ni har:-)

2010-05-05 @ 07:20:36
URL: http://fridauttereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0