Tagen på sängen:-)



                                                                          Det vackraste jag någonsin sett!



God morgon på er

Nu startar äventyret! Väskorna är packade och vi är redo att ge oss iväg:-). Nere i Sthlm väntar min kära man på oss. Morgonen här hemma har avklarats med frukost på sängen av ingen annan än min mamma♥.
Och i present fick jag en helt underbart handmålad ängel i pärlemor och silver. Det är synd att ni bara kan se den på bild, den ska upplevas in real! Har aldrig någonsin fått en sådan vacker, handarbetad gåva förr.
Tusen tack, älskade lilla mamma♥

Jag önskar er en skön helg. Nu ska jag njuuuuuta av min födelsedag!

Vi hörs om några dagar, kram från oss:-)


                                                                         Tagen på sängen, av mamma:-)



P.s Tack alla ni som redan hunnit ringa, sjunga och hurrat för mig idag. Det värmer:-)
                                                 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Den ser helt fantastisk ut!



Ta hand om er nu och njuuuut! <3

Och GRATTIS igen!

KRAM

2010-05-13 @ 10:28:35
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Jessica

Wow vilken vacker men som du säger är den nog ännu vackrare i verkligheten :)

Ha nu en jätte härlig födelsedag & Stort grattis från mig!



Kram!

2010-05-13 @ 15:07:24
URL: http://jessicabergander.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis Frida, hoppas du får en underbar dag! Kramis!

2010-05-15 @ 08:42:53
URL: http://sofienormark.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0