Sista sommaren!

Trött, trött, trött! Så kan man beskriva att jag kännt mig idag. Vet egentligen inte varför?! Jag får ju sova hela nätterna ända fram till morgnarna. Och för det är jag evigt tacksam såklart! Kanske kommer det efter lite sen resan, då det blev rätt sena kvällar/nätter. Va vet jag:-). Ska försöka komma i säng i tid ikväll.....

Jag & Greta har varit på Gabriels dagis idag på en såkallad "vårdag" där alla föräldrar + syskon blev inbjudna. Det var jättetrevligt:-). Dom hade ordnat det riktigt mysigt med fika, fiskdamm, ansiktsmålning, vårsånger av barnen, hunduppvisning m.m.

Tänk, det är Gabriels sista sommar där, *snyft* sen bär det av till skolan och förskoleklass i augusti!
Oj, oj....jag tycker nyss det var en liten, liten kille jag skolade in som knappt kunde gå:-)

Jag älskar dig så otroligt mycket, pojken min♥

  
          En liten Gabriel som nyss börjat dagis♥                              En lite större Gabriel som snart slutar dagis♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0