Dagarna springer förbi!

Oj, va dagarna rinner på fort! Och speciellt nu när vi går mot sommaren känner jag:-). Jag har så mycket att stå i både ute och inne. Plus att man hittar på så mycket mer när värmen är på gång, små utflykter bla. Tyvärr så blir ju bloggandet lite lidande, men vi har så roligt och fullt upp med allt så det får bli lite så framöver:-)

Helgen har varit toppen som vanligt. Vi hade det fantastiskt mysigt hos kusin Pernilla. Synd bara att Fredde inte kunde vara med. Han saknas alltid när han inte är med oss! Men det var återigen plikten som kallade på honom. Tråkigt, men så är det ibland. Det är just det som är en negativ sak med att driva ett eget företag. Det tar otroligt mycket tid. Alldeles FÖR mycket tid ibland. Och jag avskyr det. Men man får försöka hitta en rytm så alla i familjen är nöjda:-). Det är hela tiden ett givande och tagande och ständig planering!


En hoppborg, en soft airgun pistol och en helvild Fanny! Allt detta finner ni i V-ås hos min kära kusin Pernilla. Ni kanske förstår varför Gabriel alltid vill åka dit:-)
 
Gretas snuttefilt, napp & napphållare kom i fredags. Och allihopa var så söta:-). Snuttefilten har det redan pillats på en hel del med dess lappar:-).


Det pillas en hel del här hemma nu:-)


Till en liten ängel.....





Nej, nu ska jag inta lite sen frukost. Gabriel är redan på dagis. Och eftersom vi alla tre försov oss till 08.00 så hann jag bara stoppa frukost i barnens magar:-) Det viktigaste såklart! Men nu är det också mammas tur:-)

Ha en bra dag allihopa, kram från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0