Vinnande Traderabud:-)


                  Mina snyggingar:-)  (Bild lånad från Tradera)

Jag har just blivit stolt ägare till ett par Converse all star! ROSA såklart:-). Jag vann auktionen nyss på Tradera till ett riktigt bra pris, nämligen 420 spänn! Inte illa va?! Nypris på dessa ligger på omkring 700 riksdaler. Så då får man väl känna sig nöjd.
Har en auktion på gång åt Greta med, får se om jag vinner den också. Jag menar, har mamma rosa Converse så kan väl inte Greta va sämre;-). Och köper man babyconverse från butik så ligger priset på 300 kr. Så en bit under det ska man väl hamna på om man ska fyyyynda:-)

I eftermiddag ska vi till Hedemora jag och barnen, för ett kärt och efterängtat besök. Vi ska nämligen hälsa på hos Carin och hennes barn Julian & Juni:-). Det va riktigt länge sen vi sågs. Dessutom har jag inte sett än hur dom fått det i sin nya lya sen dom flyttade dit. Så det ska bli spännande. Vi har nog en hel del snack att ta igen;-).

Igår avslöjade Fredde lite mer info om resan:-). Så nästa torsdag då, på min födelsedag så ska vi alltså infinna oss i Sthlm kl 16.00! Vad som händer sen har jag ingen aning om:-O. Det ska bli såååå himmla roligt! Jag är faktiskt lite pirrig med:-D.

Nej, nu åter till dagens bestyr och en tjurig Greta i vagnen:-)

Puss & kram




Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga skor! Hoppas du gör ett fynd på ett par i mindre stl också!=)



Å va mysigt med resa och så spännande att inte veta var :-o



KRAMAR

2010-05-05 @ 21:12:51
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0