Ni är för härliga allihopa!

Tjohej!

Tusan va dagarna och veckorna springer förbi! Imorgon är det ju redan fredag igen:-O.
Gretas pass blev faktiskt klart redan igår, så jag hämtade upp det innan vi for vidare till Carin & co. Lillpluttan ser för härlig ut på bilden, som ni ser nedan. Nyvaken och förskräckt:-D.
Besöket hos fam. Winlöf igår var supermysigt:-). Vi hade en hel del att ta igen såklart. Munnen gick väl i ett på mig (som alltid):-D. Vi njöt av härligt gott te, spökerisnack om huset de numer bor i:-) och till sist Mc Donald`s med barnen. Vi måste också bli bättre på att ses lite mer spontant!

Idag har vi haft sk oväntat besök här hemma. Det var nämligen Sandra och lilla Eira som gjorde oss äran att komma efter ett kort samtal imorse. Och jag behöver väl inte säga att vi hade det supertrevligt, för det vet ni ju redan att vi brukar ha:-). Ialla fall ni som följer bloggen. Även vi hann med en del: Promenix med vagnarna, lunch här hemma och avslutningsvis en stor kaffe Latte:-).

Å, vad jag uppskattar er vänner jag har omkring mig. Varende en av er! Ni ger mig sån glädje och energi. Alla på olika sätt:-). Jag önskar bara att jag hade lite mer tid ibland till att umgås. Men småbarnslivet är ju rätt fartfyllt och hektiskt emellanåt! Men huvudsaken att ni vet att jag uppskattar er ändå. Fast jag kanske inte ringer när jag borde/skulle, eller att jag skulle ha kommit då och då men det blev aldrig av.
Och speciellt en liten ursäkt till er vänner jag har i andra städer bla, Jessica & Cattis, då jag nämligen vet att där brister det verkligen på tid och många gånger att det bara inte blir av att ta sig iväg till er! Men jag hoppas ni fattar att jag har er i mina tankar väldigt ofta ändå:-). Och det är faktiskt så att många gånger så vill jag mer än jag hinner/orkar!

Men puss på er allihopa mina nära & kära, ni betyder var och en väldigt mycket för mig:-)

Nej, nu måste jag hålla koll på Gretas Converse auktion;-) Håll tummarna för mig att jag vinner!



                   Sötfia, som snart ska ut på sin första passresa:-)
 

              Härliga fam. Winlöf och Gabriel & Greta förstås:-)


         Middagen intogs igår på Hedemoras mest exotiska ställe:-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

En rikig vän förstår och har överseende.

Har man familj och jobb osv så finns det inte alltid tid. Så är det bara!



Aj löv jo änyväj! Min underbara vän! Puss

2010-05-08 @ 13:02:49
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0