Framsteg! (Uppdaterad med två filmklipp)

Har haft en massa bestyr idag igen, som det har en förmåga att finnas massvis av härhemma:-S. Hämtat Gabriel i skolan, lämnat blod på sjukhuset, köpt nya julgardiner till köket, handlat lite mat, strukit gardiner, skurat badrum osv. Däremellan har även ett antal blöjor bytts och mat lagats. Men det blev ingen träning för mig
dock:-(. Kom på att det kanske inte är det bästa att göra när man för första gången på två år lämnar blod igen. Jag har dessutom redan lågt blodtryck i mig själv och blir lätt yr vid vissa tillfällen ändå. Så en boxningsträning var nog inget bra alternativ idag. Jag ringde faktiskt och rådfrågade min goda vän Sandra
(snart  färdigutbildad sjuksköterska) vad hon tyckte om saken. Nä, jag hade inte gjort det, svarade hon, du bör nog ta det lugnt. Sagt och gjort, jag löd:-D. Ingen träning alltså *surar*.
Bara en massa trevligt hemmapul istället:-). Bokade in fönsterputsaren också tidigare idag, som kommer på torsdag. Så då ger även det lite extrajobb innan, vilket betyder städ av hus och att torka rent i alla fönster, sen hänga upp de nya fina gardinerna i köket. 
Så det har fixats och fejats en hel del härhemma idag! Nu är jag trött, så trött kan jag medge!
Tänkte hoppa i säng och samla krafter inför morgondagen då det ska städas härhemma och jullådorna plockas upp från källaren:-). På söndag är det åter dags att tända första ljuset igen:-O. 

          
O.B.S! En mycket viktig detalj från dagen: 
Någon härhemma har under eftermiddagen tränat med morfar och gjort STORA framsteg:-D
Wow! Jag fick en chock när jag kom hem från gardinshoppingen!
Älskade vän, så stor du redan blivit♥

Kram & godnatt på er♥







 


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj oj vad du städar hela tiden, har svårt att se att det kan bli mycket renare där hemma :)



Tror jag vet vad et är för slags "framSTEG" =)

Myspys <3



Puss å Kram

2010-11-24 @ 06:53:19
Postat av: Lina

Det är så gulligt när de börjar gå! Hoppas Wilmer vågar ta sig något ste på "egen hand" snart :)



Duktiga lilla Greta!

2010-11-25 @ 08:35:44
Postat av: elin

åh, man sitter bara o ler riktigt stort när man ser filmerna. hon ser så härligt glad o stolt ut. duktig tjej.

2010-11-26 @ 12:05:10
URL: http://je
Postat av: Jessica

Oj oj oj vilken tulta <3

Vad duktig hon är!



Pusss

2010-11-28 @ 20:21:12
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0