En gång är bättre än ingen gång

Halloj!

Nä, det blir ingen film ikväll heller. Jag kom just ut ur duschen efter ett drygt boxningspass igen. Fast det var inte riktigt så jobbigt som jag trodde det skulle bli ändå efter ca sex veckors uppehåll! Bra där, klapp på axeln:-).
Men det gäller naturligtvis att hålla i träningen, den är ju trots allt en färskvara. Och det är otroligt skönt att både känna och se resultat av träningen sen jag började igen för en tid sedan.
Men jag tror inte man ska ha för höga krav på sig när det gäller antal träningspass i veckan, en gång är bättre än ingen gång, försöker jag tänka. Jag menar det är ju en hel del annat som ska hinnas med också förutom träning, och ibland räcker varken tiden eller orken till helt enkelt! Även om jag väldigt gärna skulle vilja att den gjorde det.....man får nöja sig med det lilla helt enkelt:-)

Nej hörrni, nu blir det sängen. Hoppas ni haft en bra dag♥

Kram & godnatt på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0