Tjuvkik!

Här kommer några bilder från dagen, och en liten tjuvkik på några nyss hemklickade julklappar till barnen från en hemsida som har supermysiga barngrejer i massor! Om ni inte kollat in sidan förr tycker jag verkligen ni ska göra det nu till julklappstider:-). Här är länken: http://www.abcleksaker.se/

Bilder var det....

Önskar er en fin kväll!
Kram från oss♥



Klart man har kungliga bestick när man är en prinsessa♥



Kungligheter gör misstag dom med:-)



Stå själv är inga problem. Men att börja knata utan hjälp är skrämmande!



Afternoon tea-party med Ida:-)


Och så var det lite klappar då......



Klart Greta ska ha en egen toalett:-) Den spelar musik när man "lyckas", du kan hänga toarullen på den och slutligen använda sitsen på den vanliga toaletten. Om jag är pryltokig?! Ja, jag erkänner;)

Den här söta boken från Oskar & Ellen har jag suktat efter sen jag såg den!
Det är en liten avtagbar kanin som man sida för sida gör redo för natten:-). Perfekt till kvällsmyset!



Morfar valde denna sminkbox till Greta, (till Gabriel blir det nog något på fyra hjul:-D)  
även den från Oskar & Ellen och helt i tyg. Hur söt som helst! Ett måste till en liten prinsessa♥.





Till te-partyt eller kalaset behövs en tårta med ljus också. Vimplarna på bilden ingår.
Oskar & Ellen såklart här med:-)




En luciakrona i tyg, hur sött är inte det då?! Men denna får hon innan jul, närmare bestämt 14 dec,
när det är dags för luciafirande med storebror i skolan:-). Man kan använda den från 1-4 år.
Behöver jag nämna varifrån den kommer?!:-D



Världskarta i tyg. Gabriel är väldigt intresserad av länder och språk just nu:-)
(Oskar & Ellen)



Var hör djuren hemma?! Placeras ut på respektive världsdel på kartan:-)




Likaså placeras flaggorna ut. Bra lärande!





Några nya riddare till borgen härhemma. En kung & drottning har väl alla slott:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0