Tack gode Gud för nätshopping:-D

 
 I år har jag både en pepparkaksgubbe & en liten lucia♥


Det passar mig perfekt: Ingen stress, ingen trängsel, inga köer, inga grinande stackars medtvingade ungar och 
inga svettiga och irriterade föräldrar:-D. Istället klickar jag hem det jag vill ha i lugn och ro när det passar mig!
Kan det bli mycket bättre?! Tack gode gud för nätshopping:-D. Jag testade på att julklappshandla via nätet redan förra året och det var klockrent, jag kommer fortsätta med det, så länge jag hittar det jag vill ha ialla fall. 


Jag hittade dom här söta seten ovan på ellos.se! Gabriel har valt att vara pepparkaksgubbe i år, och han kommer nog bli den sötaste lilla gubbe jag sett på länge:-). Till Greta passade jag på att beställa ett lucialinne, lite tidigt för åldern kanske. Men va sjutton, det är ju så gulligt och så är det roligt att klä ut henne ihop med storebror på Luciadagen! Jag tog en lite större storlek(86-92), så borde hon kunna ha det nästa år med. En aning stort i år blir det nog åt henne, men eftersom dom ska lussa utomhus på skolan så blir det perfekt utanpå overallen:-).
Om ni kikar in på ellos hemsida så hittar ni faktiskt ett helt set med både lucialinne och tygkrona för de minsta för 179 kr! Hade jag vetat det, skulle jag ha beställt det själv istället. 


Något i julklapp till Gabriel från morfar var det ju också....det blev inget på fyra hjul som ni ser:-).
Istället blev det något han kan ha på sig när han åker på fyra eller två hjul:


 
Oj, oj! Den här kommer Gabriel gilla:-D (från hm.com)



Och eftersom han vill bli polis när han blir stor, får han väl börja öva i denna (från hm.com):




Sen måste ju barnen vara festfina på julafton! Det här blev valen i år:


 
Jag älskar "Carl Larsson" klänningar på flickor (från ellos.se). Lackskor (från hm.com) som pricken över i:-)



Gabriel blir både tuff och snygg i denna skjorta & slips! Till det ska han ha svarta byxor:-)
Mammas snygging♥ (hm.com)


Sen var det väl bara mamman & pappan kvar....får se vad det blir:-p?!


Kram från oss♥


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoho visst är det härligt med nätshopping, men lite farligt också... pengarna bara rinner ur händerna.



Så fina banen ska vara till jul =)

Ses ikväll!



Puss & Kram

2010-11-19 @ 06:37:23
Postat av: Sandra

Men se här hade du ju skrivit om det. Jag måste ha missat det här inlägget igår! förvirrad

Jag måste absolut beställa iaf!!



Tusen tack för idag!

KRAM

2010-11-19 @ 21:42:55
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Martina

Superfina kläder:) som jag letat efter en sån där klänning till Isabelle, en Ida i lönnerberga klänning:P Såå söt:)

2010-11-19 @ 22:55:53
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0