Kvällsmys på egen hand

Gokväll!

Dagen har (som vanligt) gått i en rasande fart och jag förstår inte vart timmarna tar vägen:-O. Idag så gick det väl åt en del till fotograferingen såklart, vilket för övrigt gick jättebra. En aning svettigt bara. Det är ju inte så lätt att få en 1-åring att sitta och stå som man vill på bild:-). När vi sen tryckte in Gabriel & Trixie också på en av bilderna så gick det ju inte lättare precis. Trixie for åt ett håll och Greta åt ett annat, ha, ha! Den bilden ska bli rolig att se!

Sen blev det en sväng till Mac Donald`s (Gabriels önskning), inte direkt mitt favorithak bland burgerkedjorna. Nä, ska man äta skräp så föredrar jag Burger King. Ialla fall så mötte vi upp min kära lilla mamma där, som för övrigt jobbar i Hedemora som förskolelärare på ett dagis. Och när magarna sen var mätta så blev det en sväng till en jättemysig liten butik som har både heminredning och blommor för att inhandla lite ljung till krukorna på trappen. Nej, jag har fortfarande inte planterat något där än! Men imorgon blir det äntligen av, och det är så roligt att pyssla med mina små krukor och att få göra lite fint.

Nej, nu ska jag njuta en stund i min ensamhet. Barnen sover, några ljus brinner och en varm, skön sprakande brasa gör mig sällskap i köket. Mannen får jag klara mig utan eftersom han är i Sthlm. Men det ska nog gå bra ändå;-)

God natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0