Längre uppehåll

Har inte så mycket kul alls att bjuda på idag, så då är det väl onödigt att bara skriva en massa dravel;-).
Men helgen har för övrigt rullat på fort med bla besök av min kära broder och hans sambo Lena som ni vet.
Vi har umgåtts hela helgen, vilket inneburit sena kvällar och en massa gott att äta! Tur det är boxning imorgon igen:-)

Jag är nyss hemkommen från en iskall promenad i mörkret med hund & man och
nu väntar en dusch och stund vid teven innan sängen ropar på mig:-D.
Imorgon ska jag lämna blod igen efter ett längre uppehåll pga graviditet & amning.
Jag älskar att hjälpa och bidra med det lilla jag kan!

Hoppas ni haft en strålande dag! Kram från oss♥





































                 Mys med morbror David♥                                              I slutet av februari blir jag faster igen♥
                                                                                                Jag undrar vem som gömmer sig därinne:-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0