Tekväll hos bästa Cicci


Tekvällar behövs oftare:-)

Hej på er!

Igår kväll la jag alla sysslor åt sidan (för en gångs skull) och packade in mig & Trixie i bilen för att avnjuta en tekväll hemma hos bästa Cicci! Måste göra sånt oftare, jag behöver det, både för min och barnens skull.
Tekopparna rann ner en efter en och vi tjattrade om allt och inget. Timmarna sprang på fort och
kvällen blev sen (som vanligt) innan jag kom i säng.

Idag återstår lite småfix med att hänga upp nya gardinerna i köket och pynta lite. Tar nån bild sen så ni får se. Sen ska jag även hinna med en sväng till nagelakuten(Cicci) igen:-). Har nämligen i all städning lyckats spräcka en nagel på mitten, aj, aj! Och sist men inte minst så ska det fredagshandlas lite, för i eftermiddag kommer lillebror Hampus med tjej från Värmland på besök:-). Skoj! Mannen i huset ska på kryssning, så vi får mysa härhemma på egen hand.

Jag passar på redan nu att önska er en trevlig fredag & en skön helg,
om det skulle bli dåligt med skrivandet här;-)

Kram från oss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0