Shopping från asos.com

På lördag bär det av till Tällberg och Klockargårdens hotell över natten för att avnjuta både julbord och julshow med Freddes mamma, pappa och hans syskon med respektive. Det är förra årets julklapp från finfina svärföräldrarna som ska utnyttjas:-). Och det är dom absolut bästa klapparna man kan få enligt mig; Minnen tillsammans! Jag ser verkligen fram emot helgen, det ska bli underbart skönt att få komma bort lite igen och äta god mat, umgås med nära och kära och få lite tid på tu man hand med min älskade man♥. Det var läääänge sen!Barnen blir hemma med morfar, så vi får den där välbehövliga egentiden som man & fru:-).

Och naturligtvis är jag värd en ny klänning och några nya accessoarer till en så fin fest:-). Denna gång klickades grejerna hem från England på asos. com. Kika in om ni inte gjort det tidigare, det finns en massa snyggt där och till bra priser! Nåväl, här kommer bilder på fynden:

 
                        Festfin i svart spets...                                                               och snyggt med matchande väska till!




 Jag ♥ bling bling!


Hoppas ni mår bra, kram från oss♥


Kommentarer
Postat av: Lena

Åhh så fin du skall va :)

2010-11-29 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0