Formsvacka?!

Usch, fy och blääääää! Idag var det inte lätt att heta Frida på boxningspasset! Allvarligt talat, men det kändes som om jag skulle dö eller nåt. Jo, det va som att vara tillbaka på ruta ett igen, och tanken slog mig att kanske har det med blodgivningen för en vecka sedan att göra?! Jag har faktiskt ingen aning om hur lång tid det tar för kroppen att fylla på det  man tappat. Och det var väl en sjuhelsikes tur att jag INTE gick på träningen samma dag jag lämnade blod, som jag tänkte/ville.
Eller så är jag bara inne i en riktig formsvacka, som man kan få emellanåt helt enkelt. Va vet jag.

Nej, ikväll gör jag en tidig kväller tänkte jag. Det känns som om det behövs:-)
Hoppas ni haft en bra dag.

P.s Tack alla ni fina för era kommentarer på sistone, dom håller igång skrivarglöden:-)

Kram från oss♥



Några bilder på köket, som lovat:-)



Kommentarer
Postat av: Lena

Oj så fint ser riktigt julmysigt ut där hemma :)

2010-12-01 @ 07:17:23
Postat av: Sandra

Å va fint det blev!!

Hihi, ja ljusstakarna är bra fina. Jag tycker nog dock bättre om den du har. Nicke påstår att den inte fanns när han var där.. Hmm...hihi:-)

Kram

2010-12-01 @ 07:20:17
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Kusiiin

Vad fiiint du har fått i köket!! =)

Jätte mysigt!

Men justia..crap!! Kom nu i skrivande stund på att jag skulle ju ringa dig ang julafton... :O

Minnet är kort men bra.

Måste sova nu, ringer dig i morgon!

Puss & kraaaaam <3

2010-12-01 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0